国际视野

当前位置:首页>>国际视野>>中加师资展示 中加师资展示

Jolene Wendy McIntyre

发布时间:2017-11-22 浏览次数:0

Jolene Wendy Mcintyre (2).jpg

   Jolene Wendy McIntyre(茱莲妮·温迪·麦金太尔)

 

加拿大籍文科教师,拥有商学和教育学学士学位,现在我校中加国际班教授历史、经济课程。

 

I am from Nova Scotia, Canada. I graduated from Cape Breton University where I received my Bachelor of Business degree. I received my Bachelor of Education degree from Mount Saint Vincent University in Halifax, N.S. I am a social studies teacher. My EAL teaching experience includes jobs in South Korea and Taiwan. Ive been teaching at this school since 2016.

    “我来自于加拿大新斯科舍省,毕业于卡普顿大学,并获得商学学士学位,而后我在新斯科舍省哈利法克斯市的圣文森山大学获得教育学学士学位。我是一名社会学教师,并有过在韩国和台湾的海外教学经验。我从2016年开始便任教于这所学校。”

河北师大附中校园网 版权所有 网站备案编号:冀ICP备18011017号-3

技术支持:载驰科技